__________ (persona/χαρακτήρας) επιθυμεί __________ (δράση/κατάσταση) γιατί _________ (στόχος, ανάγκη, αποτέλεσμα) _______________, αλλά ____________________ (περιορισμός, εμπόδιο).
Παράδειγμα
Η Μαρία επιθυμεί να φάει το φαγητό που της προσφέρθηκε στο αεροπλάνο γιατί το πλήρωσε ως μέρος του κόστους της πτήσης της, αλλά φοβάται να το φάει επειδή μπορεί να περιέχει συστατικά στα οποία είναι αλλεργική.
Τι είναι Key Insight;
Πρόκειται για μια δήλωση/πρόταση, η οποία δημιουργείται ύστερα από αξιολόγηση μεγάλου όγκου δεδομένων έρευνας και στοχεύει στην ορθή καθοδήγηση της ομάδας εργασίας στο στάδιο του Ideation. Η μέθοδος των Key Insights χρησιμοποιείται στο τέλος του σταδίου Empathize, της μεθοδολογίας του Design Thinking, καθώς παρουσιάζει τις βασικές λεπτομέρειες της έρευνας. Διατυπώνονται συνοπτικά ώστε να μην παρερμηνευθούν, καθώς υπάρχει μεγάλη πιθανότητα η ομάδα εργασίας να προσπαθήσει να λύσει προβλήματα που δεν ανακαλύφθηκαν στην έρευνα. Μέσα από τη καταγραφή των Key Insights, μπορούν να δημιουργηθούν οι προκλήσεις προς επίλυση, χρησιμοποιώντας τη μέθοδο του “How might we..?”.