Η εταιρεία Future Facility θέλει να κάνει τα διαδικτυακά προϊόντα να δουλεύουν για εμάς, και όχι το αντίστροφο. Οι ιδρυτές του Λονδρέζικου γραφείου industrial design ''Industrial Facility'', έχουν βοηθήσει πολλές εταιρείες να αντιμετωπίζουν προκλήσεις μέσω του Design. Παρόλα αυτά συνειδητοποίησαν ότι οι πελάτες τους επέστρεφαν πάντα με την ίδια ανάγκη: πώς να ανταποκριθούν στις τεχνολογικές τάσεις.
Έτσι αποφάσισαν να εξειδικεύσουν τις υπηρεσίες τους στα διαδικτυακά προϊόντα και τις τεχνολογικές τάσεις
''Συνειδητοποιήσαμε ότι κάθε προϊόν με ένα κουμπί συνδέεται αναπόφευκτα στο Διαδίκτυο'' λέει ένας εκ των ιδρυτών. ''Σαν σχεδιαστές επίπλων μπορούσαμε είτε να το αγνοήσουμε εντελώς και να πούμε -Δεν είναι για εμάς αυτό- είτε να εντοπίσουμε την πρόκληση μέσα στη χρήση του ψηφιακού περιεχομένου. Επιλέξαμε το δεύτερο ''
Σήμερα, οι αισθητήρες έχουν γίνει τόσο μικροί και φθηνοί, με αποτέλεσμα να τους συναντάμε σε πολλά προϊόντα. Το σύνολο των προϊόντων που διακρίνονται ως "Έξυπνο" είναι πάρα πολλά, χωρίς να ικανοποιούν όμως όντως το χρήστη. Η Future Facility βοηθάει τις εταιρία να εντοπίσουν αν όντως μπορούν να εξελιχθούν τεχνολογικά, ασχέτως αν το θέλουν.
Απομακρύνοντας την άχρηστη τεχνολογία!Όταν ο Colin και ο Hecht ίδρυσαν την Industrial Facility πριν από 15 χρόνια, το πρόβλημα που αντιμετώπιζαν πολλές καταναλωτικές εταιρείες ήταν το γεγονός ότι πολλά αναλογικά προϊόντα ήταν κορεσμένα από χαρακτηριστικά/δυνατότητες. Οι εταιρείες επιχειρούσαν να ενσωματώσουν τεχνάσματα στα προϊόντα τους με σκοπό να αυξήσουν την κατανάλωση και τα έσοδα τους, παρά να εξυπηρετήσουν τις πραγματικές ανάγκες των χρηστών. π.χ. Ένα ξυράφι με επιπλέον λεπίδες κόστιζε περισσότερο, παρόλο που ουσιαστικά δεν εξυπηρετούσε μια επιπλέον ανάγκη του χρήστη.
Μπορεί να έχετε ένα προϊόν με 20 κουμπιά, αλλά να χρειάζεστε μόνο δύο'' λέει ένας εκ των ιδρυτών. "Τα προϊόντα είχαν χαρακτηριστικά που δεν ήταν αναγκαία και η αγορά καθόριζε τον πελάτη, όχι το αντίθετο.
''Όταν ήρθε η παγκόσμια δικτύωση, είδαμε ότι τα ίδια λάθη επαναλαμβάνονται παντού'' λέει. "Η διαφορά είναι ότι πλέον μιλάμε για την ψηφιακή επιρροή. Έχετε ένα ψυγείο που σας λέει τι έχετε και τι δεν έχετε και σας δίνει συμβουλές σχετικά με συνταγές. Είναι η υπερβολή των ''data'' και της πληροφορίας που οδηγούν σε αγορές που δεν είναι πρακτικές.''
Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα της δουλειάς της Future Facility είναι η συνεργασίας τους με την Oral-B, όπου τους ζήτησε να αναπτύξουν ένα εξελιγμένο μοντέλο οδοντόβουρτσας, το οποίο να παρακολουθεί τα δεδομένα, να μπορεί να ανιχνεύσει πόσο καλά οι χρήστες βουρτσίζουν το κάθε δόντι, να τους ενημερώνει για την ευαισθησία των ούλων τους και να παίζει μουσική! Η Future Facility τους έπεισε να σκεφτούν με βάση τον χρήστη, ο οποίος έχει ήδη ενοχές ότι δεν βουρτσίζει όσο πρέπει τα δόντια του! Αντί να αυξήσει τις ευθύνες του χρήστη, η Future Facility έβαλε τις ανάγκες του στο επίκεντρο. Εστίασαν στη φόρτιση της οδοντόβουρτσας και στην εύκολη παραγγελία αντικατάστασης κεφαλών. Η οδοντόβουρτσα της Oral-B πλέον είχε μέχρι και επιλογή για σύνδεση μέσω USB για φόρτιση εν κινήσει! Η Future Facility δημιούργησε μέχρι και ένα application που συνδέεται μέσω Bluetooth και διευκολύνει με ένα κουμπί την αγορά ανταλλακτικών κεφαλών.
Πηγή: https://www.fastcodesign.com/3060197/how-two- industrial-design-titans- are-helping- brands-simplify- tech
Γράψου στο newsletter μας για να ενημερώνεσαι πρώτος/η για τα νέα μαςRegister for our newsletter!
Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.
Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.