Το workshop ‘Design Thinking – Ο πελάτης στο επίκεντρο της επιχείρησης σου’ δημιουργήθηκε για να σας λύσει κάθε απορία σχετικά με την προσέγγιση ενός υπάρχοντος ή μελλοντικού πελάτη σας.
Χρησιμοποιώντας την ανθρωποκεντρική προσέγγιση του Design, αναλύσαμε ουσιαστικές πτυχές του customer service (της εξυπηρέτησης πελατών), εστιάζοντας σε απλά βήματα με τα οποία μπορείτε να βελτιώσετε ποιοτικά τη σχέση σας με τους πελάτες της επιχείρησης σας.
Δουλεύοντας με σύγχρονα εργαλεία και με απλά επιχειρηματικά μοντέλα, συζητήσαμε τυχόν προκλήσεις που αντιμετωπίζετε στη διαδικασία εξυπηρέτησης των πελατών σας.
Το workshop παρακολουθήσαν επαγγελματίες που ενδιαφέρονται να επεξεργαστούν σύγχρονους τρόπους έρευνας κοινού και ενδιαφερόντων των πελατών τους.
Παρουσίαση: Θάλεια Ρίζου – User Experience Facilitator
& Δημήτρης Καμπούκος – Design Facilitator