Menu

Design Thinking

Design Thinking

Η σχεδιαστική σκέψη είναι μια δημιουργική μέθοδος επίλυσης προβλημάτων η οποία βοηθά στην ανάπτυξη νέων προϊόντων/υπηρεσιών/διαδικασιών ή στη βελτίωση ήδη υφιστάμενων. Πρόκειται για την ικανότητα του να εντοπίζονται ουσιαστικά προβλήματα, όπως οι ανάγκες και οι ευκαιρίες της αγοράς, αναπτύσσοντας δημιουργικές και σύνθετες λύσεις οι οποίες απαντούν στις πραγματικές προκλήσεις των επιχειρήσεων, πελατών, οργανισμών, κοινωνίας κλπ.

Empathize

Empathize

Πρόκειται για το 1ο στάδιο της μεθοδολογίας του Design Thinking. Περιλαμβάνει τις φάσεις της αποτύπωσης της πρόκλησης, την ανάδειξη των εμπλεκόμενων πλευρών στη διαδικασία, τη δημιουργία KPIs, το σχεδιασμό και την υλοποίηση της έρευνας, την αξιολόγηση των ευρημάτων αυτής και τέλος τη μετατροπή της κυριότερης ανάγκης του χρήστη σε ευκαιρία. Βασικός στόχος της συγκεκριμένης φάσης είναι, με τη χρήση της ενσυναίσθησης, να μπούμε στη θέση του χρήστη μιας διαδικασίας και να αντιληφθούμε τις βαθύτερες ανάγκες του.

 

Ideation

Ideation

Πρόκειται για το 2ο στάδιο της μεθοδολογίας του Design Thinking. Περιλαμβάνει την παραγωγή ιδεών μέσω διαφόρων τεχνικών brainstorming, με γνώμονα την κυριότερη πρόκληση που προέκυψε από το στάδιο του Empathize. Οι ιδέες αυτές θα αξιολογηθούν στη βάση των αναγκών και των διαθέσιμων πόρων του οργανισμού που θα τις υλοποιήσει.

 

Prototype

Prototype

Πρόκειται για το 3ο στάδιο της μεθοδολογίας του Design Thinking. Περιλαμβάνει τη ανάπτυξη δημιουργικών λύσεων, βάση των ιδεών που προέκυψαν από το στάδιο του Ideation. Οι προτεινόμενες λύσεις παρουσιάζονται μέσα από οπτικοποιημένα σενάρια, τα οποία δοκιμάζονται και επαναπροσαρμόζονται, σύμφωνα με τα αποτελέσματα που προκύπτουν από το user testing.

 

Implementation

Implementation

Πρόκειται για το 4ο στάδιο της μεθοδολογίας του Design Thinking. Περιλαμβάνει την ανάπτυξη της στρατηγικής και του πλάνου υλοποίησης της ιδανικής λύσης όπως αυτή προέκυψε από τα προηγούμενα στάδια.

 

Innovation

Innovation

Καινοτομία = Εφεύρεση x Εμπορικοποίηση

Εφεύρεση: Πρόκειται για την παθιασμένη ενασχόληση κάποιου ατόμου με έναν τομέα, ή μια νέα ανακάλυψη κ.α.

Εμπορικοποίηση: Πρόκειται για την ένταξη της εφεύρεσης στην αγορά. Δηλαδή την ανακάλυψη ενός μεριδίου της αγοράς με συγκεκριμένες ανάγκες, το οποίο είναι διατεθειμένο να πληρώσει ένα αντίτιμο για τη παρεχόμενη λύση.

Customer Experience / CX

Customer Experience / CX

Η εμπειρία του πελάτη μπορεί να οριστεί ως η εμπειρία και το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών κατά την αλληλεπίδραση τους με την επιχείρηση. Πρόκειται για τη δημιουργία άμεσων σχέσεων στο φυσικό ή διαδικτυακό χώρο όπου οι πελάτες αγοράζουν, χρησιμοποιούν και λαμβάνουν υπηρεσίες από μια επιχείρηση. Για παράδειγμα η εξυπηρέτηση από το προσωπικό λιανικής πώλησης, πρόσωπο με πρόσωπο με τον πελάτη, σε ένα φυσικό κατάστημα.

Employee experience design (EED or EXD)

Employee Experience Design

Πρόκειται για την εφαρμογή σχεδιασμού εμπειρίας με σκοπό το σχεδιασμό προϊόντων ανθρώπινου δυναμικού, υπηρεσιών, εκδηλώσεων και οργανωσιακού περιβάλλοντος, με έμφαση στην ποιότητα της εμπειρίας των εργαζομένων και τις σχετικές οργανωσιακές λύσεις.

User Interface /UI

User Interface /UI

Στον κλάδο του βιομηχανικού σχεδιασμού, το περιβάλλον του χρήστη (UI), είναι ο χώρος που πραγματοποιούνται αλληλεπιδράσεις μεταξύ ανθρώπων και μηχανών. Ο στόχος αυτής της αλληλεπίδρασης είναι να επιτραπεί η αποτελεσματική λειτουργία και ο έλεγχος του μηχανήματος από τον άνθρωπο, ενώ το μηχάνημα τροφοδοτεί ταυτόχρονα πληροφορίες που βοηθούν τη διαδικασία λήψης αποφάσεων από τους χειριστές.

 

User Experience / UX

User Experience / UX

Η εμπειρία του χρήστη αφορά τις αντιλήψεις και τις απαντήσεις ενός ατόμου που προκύπτουν από τη χρήση ή την αναμενόμενη χρήση ενός προϊόντος, συστήματος ή υπηρεσίας. Σύμφωνα με τα πρότυπα ISO, η εμπειρία χρήστη περιλαμβάνει όλα τα συναισθήματα, τις πεποιθήσεις, τις προτιμήσεις, τις αντιλήψεις, τις φυσικές και ψυχολογικές αντιδράσεις, τις συμπεριφορές και τα επιτεύγματα των χρηστών πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη χρήση.

Co-Creation

Co-Creation

Η συνδημιουργία είναι μια πρωτοβουλία η οποία συγκεντρώνει διαφορετικές ομάδες ενός οικοσυστήματος (για παράδειγμα μια επιχείρηση και μια ομάδα πελατών), προκειμένου να παράξουν από κοινού ένα αμοιβαία αποδεχόμενο αποτέλεσμα.  

Font Resize
aaa

Newsletter

Γράψου στο newsletter μας
για να ενημερώνεσαι πρώτος/η για τα νέα μας
Register for our newsletter!

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο