
Το καλοκαίρι μας ξεκίνησε με ένα workshop στο biscotto coffee+
με θέμα τον πελάτη ως επίκεντρο της επιχείρησής σου!

Το workshop ‘’Design Thinking – Ο πελάτης στο επίκεντρο της επιχείρησης σου’’ δημιουργήθηκε για να σας λύσει κάθε απορία σχετικά με την προσέγγιση ενός υπάρχοντος ή μελλοντικού πελάτη σας.
Χρησιμοποιώντας την ανθρωποκεντρική προσέγγιση του Design, αναλύσαμε ουσιαστικές πτυχές του customer service (της εξυπηρέτησης πελατών), εστιάζοντας σε απλά βήματα με τα οποία μπορείτε να βελτιώσετε ποιοτικά τη σχέση σας με τους πελάτες της επιχείρησης σας.
Δουλεύοντας με σύγχρονα εργαλεία και με απλά επιχειρηματικά μοντέλα, συζητήσαμε τυχόν προκλήσεις που αντιμετωπίζετε στη διαδικασία εξυπηρέτησης των πελατών σας.
Το workshop παρακολουθήσαν επαγγελματίες που ενδιαφέρονται να επεξεργαστούν σύγχρονους τρόπους προσέγγισης των πελατών τους.
Παρουσίαση: Θάλεια Ρίζου – User Experience Facilitator
& Δημήτρης Καμπούκος – Design Facilitator




Το πρόγραμμα περιλάμβανε μια εισαγωγή στο Service Design, τον σχεδιασμό υπηρεσιών, τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι συμμετέχοντες όσον αφορά την προσέγγιση των πελατών τους και τέλος παρουσίαση εργαλείων ουσιαστικής προσέγγισης των αναγκών των πελατών!
Η προσέγγιση μας βασίζεται στο γεγονός ότι οι άνθρωποι δεν απαντάνε πάντα την ακριβής αλήθεια στα ερωτήματα ερευνών (π.χ. Στην ερώτηση ”Τρέφεσαι υγιεινά;” απαντάμε αυθόρμητα ”Ναι” χωρίς να ισχύει) , οπότε τα εργαλεία Design προστατεύουν τον επιχειρηματία από τυχόν λάθος προσεγγίσεις των αναγκών των πελατών του.
Εργαλεία όπως το ”Service Blueprint” προστατεύουν τον επιχειρηματία από λάθος σχεδιασμό υπηρεσιών και τον ενισχύουν με ουσιαστικές γνώσεις οργάνωσης της υπηρεσίας που προσφέρουν, από την αρχική ιδέα που έχουν μέχρι την υλοποίηση και την βελτίωση της!